tisdag 5 januari 2016

God fortsätting!

En liten nyårshälsning från mig.
Jullovet var helt underbar med min familj. Barnen kommer ju alltid hem med sina flickvän och pojkvän och sambo och man. Vi var 10-12 runt bordet. Två hundar också!
Det är viktigaste nu, eftersom jag håller på med en blogg för mina elever, att jag kommer att börja i en ny skola igen. Det blir jättekul!
Jag har fått erbjudande på Torpa där jag bor och kommer jag att få halvklasser året runt. Jag kunde inte tacka nej till det!
Jag behöver planera upp min undervisning, för jag hinner äntligen undervisa nu. Att jobba i halvklass  känns det om jag har bytt yrke. Plötsligt kan jag lära ut eleverna någonting, någonting mer än hittills.
Mitt nytt liv börjar på torsdag 👍
Jag lägger ut en härligt bild om min pastaverkstad, för jag gillar ju även matlagning på högsta nivå, hi-hi.😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar